Asistent/ka vedení nákupního centra Oaza


Správa centra NC OAZA hledá posilu na pozici asistentky / asistenta.

Místo výkonu práce: NC OAZA Kladno, Správa centra, Arménská 3277
Pracovní úvazek: zkrácený (cca 6 h/denně PO-PÁ) s možností přechodu na plný úvazek
Nástup: okamžitý či dohodou
Smluvní vztah: pracovní smlouva na dobu neurčitou, dohoda o provedení práce

Náplň práce:

-    administrativní podpora týmu (skenování, tisk, vyřizování pošty, telefonních hovorů, e-mailů, příprava podkladů pro jednání, správa elektronického kalendáře, …)
-    kontrola, evidence a archivace dokumentů
-    tvorba objednávek, zápisů z porad
-    zpracování došlých faktur a obratů
-    příprava podkladů pro účetní oddělení
-    urgence pohledávek po splatnosti
-    příprava pracovních smluv, podkladů pro mzdy
-    správa knihy jízd firemních vozidel, vyúčtování služebních cest
-    koordinace eventů nákupního centra
-    zajištění kancelářského vybavení, péče o kancelářské přístroje, vyřizování reklamací a oprav
-    organizace schůzek
-    uvítání návštěv, uvedení do jednací místnosti, poskytování občerstvení pro návštěvy i vedení
-    ad-hoc úkoly

Požadujeme:

-    čistý trestní rejstřík
-    středoškolské vzdělání ekonomického směru
-    min. 1 rok praxe na obdobné pozici v administrativě podmínkou
-    uživatelská práce na PC
-    praxe v účetním oddělení výhodou (není podmínkou)
-    samostatnost, pečlivost, spolehlivost
-    dobré komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupovaní, týmovost
-    bydliště Kladno a okolí

Nabízíme:

-    stabilní místo v menším přátelském kolektivu
-    odpovídající finanční ohodnocení
-    mobilní telefon

Své životopisy vč. fotografie prosím zasílejte na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..


Prosíme zájemce o pracovní místa v jednotlivých provozovnách, aby kontaktovali přímo zastoupení jednotlivých značek, viz seznam obchodů a služeb, kde jsou uvedeny kontakty.

Děkujeme za pochopení.

Obchody a služby